czwartek, 17 lipca 2014

Skąd się wzięło "Podziel się sobą"?

Hei!
Dziś przychodzę do Was z notką, która została napisana specjalnie ze względu na wyzwanie blogowe, do którego postanowiłam dołączyć. Wszystkie informacje możecie znaleźć na stronie Uli, o tutaj.

Pierwszy dzień wyzwania polega na tym, aby napisać skąd się wzięła nazwa bloga, na którym piszemy. Otóż jeśli chodzi o Podziel się sobą, to nie ma tu nic trudnego i niejasnego. Po prostu chciałabym się dzielić z Wami moim życiem, moimi przemyśleniami, pasjami, pomysłami na życie, inspiracjami i innymi rzeczami, które tylko przyjdą mi do głowy. Myślę również, że adres jest na tyle "ciekawy", że zainteresuje Was, moich czytelników i chętniej będziecie go odwiedzać. 

Wcześniej miałam by-margaret, który był po prostu informacją, że jest pisany przez Margaret (czyt. Gośkę, czyli mnie). Jednak stwierdziłam, że wyrosłam z niego i potrzebuję zupełnie czegoś innego. Mam nadzieję, że Podziel się sobą posłuży mi na dłużej. 

Przypominam o ankiecie blogowej, którą możecie wypełnić w poniższym poście :) 

16 komentarzy:

  1. Bardzo interesujące wyzwanie, czekam na kolejne notatki z tej serii. Mnie Twoja nazwa bardzo się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie czytam o tym wyzwaniu i zastanawiam się, czy też nie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nazwa Twojego bloga jest bardzo empatyczna i momentalnie przykuła moją uwagę :) Życzę powodzenia w dalszym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne jest to wyzwanie. Może wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda, adres bloga masz bardzo ciekawy i podoba mi się. :) Mam nadzieję że bardzo długi czas będziesz się dzielić sobą na blogu i odniesiesz różne sukcesy. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że wyjaśniłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że wyjaśniłaś nazwę tego bloga :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Fakt faktem właśnie po to piszemy, by dzielić się sobą, przemyśleniami, opiniami.
    Powiem ci, że przeważnie nie zwracam uwagi na adresy blogów, ale twój kojarzy mi się z jakąś akcją charytatywną, czy coś. Tak więc bardzo pozytywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka prosta nazwa ale wszystko wyjaśnia :) A jednocześnie może nawołująca czytelników żeby oni też podzielili się sobą, swego rodzaju apel? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetną nazwę wybrałaś :)

    endrie-katrin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe wyzwania, chyba będę tu wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W sumie podziel się sobą to dobra nazwa, bo prosta, z drugiej strony ktoś mógłby stwierdzić, że to możliwe zbyt osobisty blog lub pełen wyżaleń itp. Ale może również zaintrygować. I jednak samo słowo "dzielenie' to coś widziane zazwyczaj dobrze przez innych ;)
    Ja kiedyś w filmiku próbowałam wyjaśnić, skąd wzięła się nazwa mojego bloga, chociaż to dość skomplikowane xd

    OdpowiedzUsuń
  13. nazwa o wiele lepsza od poprzedniej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wychodzę z założenia, że genezy adresów blogów są zawsze strasznie banalne. W moim przypadku to po prostu tytuł piosenki ulubionego zespołu :D Ale im prościej tym lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta nazwa o wiele lepiej mi się podoba.Czym nazwa łatwiejsza tym lepiej nas zapamiętają :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. O wiele lepsza, bo tamta była 'dziecinna' :D
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń

Cześć!
Bardzo się cieszę, ze tutaj jesteś. Mam nadzieję, że post Ci się podobał. Będzie mi miło, jeśli wyrazisz swoje zdanie w komentarzu! ♥

Mój blog to nie miejsce na reklamy, więc nie pisz "Fajny post, zapraszam do mnie xxx.blogspot.com" Sama potrafię Cię znaleźć w sieci.

Na każdy komentarz staram się odpowiedzieć! ♥